sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Ensimmäinen päivä


Vietin suunnilleen koko päivän host äitini Pamelan kanssa.
Kävimme autolla hoitamassa erilaisia asioita, ensimmäisenä kävimme uudessa koulussani tekemässä lukujärjestyksen, Pamela esitteli minulle paikkoja ja paljon uusia ihmisiä.
Seuraavaksi menimme CASA:an joka on jonkinlainen erikois koulu jossa voi ottaa taide aineita.
Mulla on siel kaksi tuntia joka koulupäivä.
Melkein kaikki kurssit CASA:ssa olivat täynnä mutta pääsin silti aika cooleille kursseille. 
Valitsin Japanin kielen ja Rock n rollin historian 60 luvulta.
Minulle esiteltiin luokka jossa pidetään Rock n rollin historiaa ja rakastuin siihen heti.
Seinät olivat täynnä julisteita Woodstockista, vanhoja vinyylejä, bändi paitoja ja kaikkea muuta hippi kamaa.

Kun olimme hoitaneet paperi hommat ja tutustuneet ihmisiin ja paikkoihin Pamela vei minut Guitar centeriin!
Seinät oli täynnä kitaroita!
Kaikkein coolein juttu oli kuitenkin se että ehdin ottaa ensimmäisen kitaran käteeni, laittaa sen kiinni vahvariin ja soittaa alun Jimi Hendrixin Little Wingistä kun joku parikymppinen jäbä tuli kysymään et minkä ikänen oon. 
No sanoin sit et seittemäntoista ja tää jäbä käänty Pamelan puoleen, ne sit jutteli vähä aikaa ja se jäbä lähti siit.
Sain sit myöhemmin kuulla Pamelalt et se jäbä oli ihmetelly miten hyvin mä soitan ja se ois halunnu mut kitaristiks sen bändiin, mut valitetavasti tää bändi soittaa baareis ja mul ei oo ikää päästä niihin soittaa...
Ensimmäinen päivä tääl ja mut halutaa jo lavalle!!! Tää vuos vaikuttaa lupaavalta!

Guitar centerin jälkee me mentii Pamelan kaa syömään thaimaalaiseen raflaan jossa oli aivan uskomattoman kokoset annokset.
Emmä jaksanu syödä ku puolet siit ja mä syön paljo!
Sit me mentii himaa chillailee ja odottaa et mun sisarusten Emilyn ja Michaelin koulu loppuu koska illal oli amerikkalainen jalkapallo peli jonka Marchin bändis Emily ja Michael soittaa. 
Me ei kuitenkaa kauaa ehitty sitä pelii kattoo ku myrsky iski.
Ja tää oli oikee myrsky, ei mikää normi rankkasade ja vähä ukkosta vaa taivas oikeesti repes.
Ei mennyy ku minuutti ja olin yhtä märkä ku oisin hypänny järveen.
Sähköt katkes koko Oak Parkin alueelta ja se tulee takas vasta sunnuntaina joten tää blogikin tulee tänne vast myöhemmin...

Coolein luokka huone ikinä!!!













     Guitar center







Marchin band











Jenkki futist

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti