maanantai 15. syyskuuta 2014

Ensimmäinen viikko Ferndalessa

Ensimmäinen kokonainen viikko Ferndalessa ohi ja tunnen jo kuuluvani tänne.
Koulu on lähtenyt sujumaan alun vaikeuksista huolimatta.
Jouduin tekemään kaikki koti tehtävät, projektit ja testit jotka muut olivat tehneet ennen kuin pääsin tänne.
Ja Ferndale high school on aika iso koulu joten ensimmäinen koulu viikko meni myös aika lailla käytävillä seikkaillessa.
Ihmiset on uskomattoman mukavia, kaikki tervehtii mua, on kiinnostuneita juttelemaan ja sen lisäks mua seuraa jonkinlainen tyttö lauma, koska oon se kuuma poika Grönlannista :D




Ferndale high school









  CASA 



Perus jenkki koulu bussi










Ei mitään sen erikoisempaa koulusta.
Samaa roskaa ku Suomessa, paitsi et tääl ei saa ilmasta safkaa koulussa ): mut ei se mitää, Pamela tekee mulle joka aamu eväät. Paitsi maanantaisin. Koska maanantai on taco maanantai. Viikon. Paras. Päivä. :DD Me mennää porukalla (joka koostuu Emilyn ystävistä jotka on nyt sit munki kavereita) Taco Belliin syömään joka maanantai, koska maanantaisin koulu päivät on lyhyempiä joten meil on puolentoista tunnin ruokkis!

En itse asias muista et ois tapahtunu mitää erikoisempaa, paitsi perjantai.
Perjantain alko tämmönen Ferndalen festari "DIY" joka kesti sunnuntaihin asti.
DIY oli super cool! Siel oli älytön määrä taiteilijoita myymässä teoksiaan, stereotyyppisiä jenkki ruoka kojuja, lava jolla soitti live bändejä, maailman pyörä, Ferndale high schoolin Marchin band jossa mun sisarukset soittaa ja Theatre Bizarre.




Löysin ystävän!







                        





Löysin toisenkin ystävän










1 kommentti: